NYT HOLD

Begynder
Pris:
0,00 DKK
16/10/2024 - 24/01/2025 Svømmecenter Falster Onsdag 17:30-18:30 Instruktør: Anne-Katrine Skafte Jensen

FIBU-Xplore

Idræt på tværs - i vand og på land.

Svømmeklubben SYD tilbyder i samarbejde med Toreby-Sundby Gymnastikforeningen, som noget helt nyt et fælles idrætshold, FIBU-Xplore, som kombinerer svømning med TSGs idrætstilbud.

FIBU-Xplore, er for unge i alderen 13-16 år, som ikke er aktive i foreningslivet.

Tilbuddet er gratis, og strækker sig over 12 uger.

Opstart i uge 43 onsdag d. 23. oktober.

Indhold: 2 gange træning om ugen.

• Onsdag kl. 17.30-18.30, Svømmecenter Falster. Svømning inkl. livredning, vandpolo og udspring. Leg og vandfortrolighed.
  • Torsdag kl. 16.30-18.00, SUNDskolen. Aktiviteterne inkluderer 3x volleyball, 3x parkour/gymnastik, 3x jumping fitness og 3x floorball.

FIBU står for Fremtidens Idræt for Børn og Unge. FIBU-projektet er en del af Dansk Idrætsforbunds landsdækkende indsats for at engagere flere børn og unge i organiseret idræt. Indsatsen inkluderer spydspidsforeninger, hvor udvalgte idrætsforeninger i et samarbejde modtager støtte til at fremme deltagelsen blandt børn og unge. Svømmeklubben SYD og Toreby-Sundby Gymnastikforening er blandt de udvalgte foreninger, hvor Juliane Elander er blevet ansat som børne- og ungeansvarlig for at sikre en målrettet og sammenhængende indsats, som søger at fremme FIBUs visioner.

Juliane, børne- og ungeansvarlig, vil være primær træner på holdet. Hun vil fungere som tovholder for alle aktiviteter, mens specialtrænere vil stå for de enkelte idrætsgrene.

OBS. Der er deltagerforpligtelse på holdet. Er man fraværende mere end tre gange, vil pladsen frafalde og gå videre til en anden.

Pris: 0,00 DKK

Jeg har ingen profil - Opret og tilmeld Jeg har en profil – Login og tilmeld
Anne-Katrine har stor trænererfaring og har et stort hjerte for svømmeklubben SYD, hvor hun selv har lært at svømme og også har svømmet konkurrencesvømning.
Anne-Katrine Skafte Jensen

Instruktør